2016. április 15., péntek

Díj #1

Sziasztok. Ezt a díjat már elég régen kaptam, remélem, akitől kaptam ( Lily ) nem haragszik meg, mert csak most töltöm ki. Tőle már kaptam egy díjat, amiért - és ezért is - nagyon hálás vagyok.










Szabályok:


1. Köszönd meg a díj
at, és tedd ki, hogy kitől kaptad!

2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Küldd tovább 12 embernek a díjat!

12 dolog Lily blogjáról, amit ide kattintva nézhettek meg:


1. A blog címe I Live For You Babe

2. Mint a címben is látszik, ez egy Niall Horan központú fanfiction.
3. A blog eddig 2 díjat kapott.
4. A designja véleményem szerint nagyon szép.
5. A blogon 3 olvasó "uralkodik". :D
6. A blognak ha jól számoltam 24 cseréje van.
7. A főszereplő lányt Lanának hívják.
8. Lana karaktere nem tudom ki, szóval kérem hozzászólásban, hogy hívják.
9. A lány éppen rákkal küszködik.
10. Szeretem a történetet.
11. Eddig 3 fejezet olvasható.
12. A fejezetek igényesen megírtak, tartalmasak, hosszúak.

12 dolog a saját blogomról:


1. Nem kösz. :)


Kérdések:


1. Mi ihlet a blogolásban?

Minden. :D Még egy szöcske is tud.
2. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
Csak úgy írok. :3
3. Kedvenc idézeted?
" Mindig erősnek lenni azért igazán rossz, mert senki nem kérdezi meg, hogy valójában jól vagy-e. "
4. Kedvenc filmed/sorozatod?
Sok van. :D Leginkább a gonosz álarca sorozat. :)
5. Milyen zenei stílust szeretsz legjobban?
Japán ezerrel.
6. Blogot vagy könyvet olvasol szívesebben?
Blogot.
7. Hova költöznél legszívesebben?
Tokyoba.
8. Kedvenc könyved? Miért?
Duncan Shelley: A félelem íze: Paktum trilógia I
9. Melyik szakma érdekel a legjobban?
Fog sincs.
10. Ki írta az első megjegyzést a blogodhoz, és mi volt az?
Nem írtak. :D
11. Mit gondolsz a blogolásról?
Mindenkinek kellene.
12. Mi a legnagyobb álmod?
Eljutni Japánba. :)

Kérdéseim:

1. Én ezt már teljesen unom... Te? Ugye nem vagyok egyedül!!!! :'(

Akiknek küldöm:


1. Kritikák Kezdtőtől Kezdőknek

2. Mar, mint a kígyóméreg
3. Dream Design 

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.